Without y'all I wouldn't be me <3

Jag ville skriva ett inlägg tillägnat dem människorna som betyder mest för mig. De människor som spelar eller har spelat störst roll i mitt liv. Mina två bästa vänner Henriette och Tapomita som stöttar mig genom detta och min familj. Med familj så menar jag mamma, pappa och mina två bröder Anton och Hugo. Farmor, farfar, mormor och morfar. 4 viktiga människor som inte finns kvar längre eller inte finns kvar på samma sätt. Alla dessa 4 har på ett eller annat sätt tagits från mig. Min kusin Jonas och hans familj är några av de som alltid stöttar mig. Alla helger och lov jag har spenderat hos Jonas och Orsolya. Tack Orsolya för att du är min storasyster, tack för att ni alltid har plats för mig i ert kaos! Jag vill tacka er alla för allt stöd. För allt pepp, all kärlek och all uppmuntran! Alla ni är sån stor del i mitt liv. Ni hjälper mig genom detta bara genom att finnas till. Snart är det min födelsedag och samtidigt är det snart jul. Det kommer vara svårt men jag vet att jag kommer klara det. Jag vet att det är paket som kommer skickas till mig från mina älskade därhemma. Om någon behöver min adress kan ni antingen kommentera här, skriva till mig på facebook eller fråga min mamma!

Jag älskar och saknar er alla!!!

Mamma & Mormor
Mamma & Jag
Mamma & Hugo
Pappa, jag, farmor & Hugo
Mamma, Hugo & Hette
Hette & Hugo
Hette & Jag
Milo
Orsolya, mamma & jag
Orsolya, Jonas & Anton
Jag & Tapo
Farmor & Farfar
Jag & Hugo
Mamma & faster i bakgrund
Mamma & Jag sista kvällen i Sverige
 
 
Hugo, jag & Anton
 
Skype med mina bröder
Hette och Tapo
Jag och pappa på Kastrup
Jag och Hette

Kommentarer
Postat av: Orsolya

Amanda, är det någon som ska säga tack så är det väl vi! Vi är så glada över att få ha dig i vårt kaos eller att du vill komma in i vårt kaos:-) Jag och Jonas älskar dig och jag är så glad att vi har varandra. Jag är så glad att du tog denna chansen efter alla om och men. Vi saknar dig och din familj och när jag ser dessa bilder så blir det så påtagligt. Vi har känt varandra sååååå länge och jag hoppas att det håller i sig. Du är en viktig länk i familjen och den länken känns vääääldigt lång för tillfället, men för varje dag som går blir länken kortare och kortare. Längtar tills du är hemma igen med andra ord.

Ta hand om dig, Lill sis❤.

Btw vad f*n har jag på mig på bilderna du lagt upp?????👀

2012-12-03 @ 20:49:05
Postat av: Anonym

kan du lägga upp en video där du pratar engelska? :D

2012-12-31 @ 12:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0