Make every moment count

Lördag var en galen dag. Vaknade vid halv tio och fixade mig lite snabbt. Begav oss sedan ut för att fixa det sista inför Nathan’s party. Hämtade tårta, köpte ballonger och lite annat smått och gott. Åkte till the flea market. Ungefär som en stor loppmarknade men på ett helt annat sätt. Dem har den en gång varje månad så ska dit nästa gång igen för att se om dem har kvar det jag ville köpa. Orkade inte kolla så noga idag. När vi var där sprang vi på Helene den norska tjejen som även bor här i närheten. Kom hem vid 2-tiden och plockade lite innan jag bytte om. Vid halv 5 kom dem första gästerna.
My sister from another mister came, Farah! Älskar den tjejen till döds! Vi satt utomhus vid the bonfireså att vi inte skulle frysa ihjäl. Riktigt kallt vart det…Barnen lekte lite och sen åt vi grillat. Sist blev det tårta och glass, mums! Jag och Farah snackade om allt möjligt. Kom fram till att jag varit en idiot angående något, haha. Tack för att du hjälpte mig lista ut det! Farah skulle egentligen sova över men eftersom att vi ska till Nancy’s morfar på söndagen så kunde inte hennes värdföräldrar hämta henne så tidigt. Kvällen slutade med att jag kollade på Letters to Juliet. An awesome movie, verkligen! La över lite av mina kamerabilder på datorn, nu får ni lite riktiga bilder!!!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0