Long time ago

Oj, har jag en blogg? Har helt glömt bort det, eller snarare förträngt. Har försökt avskärma mig från Sverige under den senaste tiden. Stå med båda fötterna i USA. Det har hörts lite klagomål, folk vill se bilder och annat så jag lovar att försöka uppdatera minst en gång i veckan, deal?
Sen sist jag skrev har det hänt mycket. Simsäsongen är nu över. Jag saknar det, saknar mitt älskade simlag. Personerna träffar jag fortfarande i skolan men det är inte samma sak som att sitta på en buss med dem påväg mot en tävling. Eller att skratta så mycket så man vill gråta under en träning. Nu är det softball som gäller. Softball och vänner. Förra helgen firade jag tre månader i USA. Jag, Farah (utbytesstudent från Venezuela) och Ricardo hade en trevlig helg. Jag rekommenderar dock inte Paranormal Activity 4, jag har varnat er nu...
Blake, jag och farah har varit på Wolfchase och shoppat. Det var ett presidentval. I made honor roll, dem med bäst betyg på skolan. Det är ju inte jättesvårt här men man blir ändå lite extra peppad när dem uppmärksammar såna saker. Snart fyller jag år!! Det ska även firas. Jag har fått se downtown Mepmhis. Åkte förbi Graceland, ätit massa nya saker. Jag lever helt enkelt en dröm. Denna veckan är det thanksgiving så då ska vi till min vmammas bror och äta. Lite rädd men samtidigt redo. Turkey, pumpkin pie och massa annat ska jag prova!

Fråga saker, om jag ser att folk frågar kommer det peppa mig till att uppdatera mer ofta. Jag vet själv hur det var när jag satt hemma och läste alla bloggar. Hur irriterad jag blev då de inte uppdaterade. Ni måste förstå att det går inte alltid. När jag känner ett sug i magen efter Sverige så går jag ut med vänner. Pratar med min vfamilj. Jag skypar inte med folk hemma då, jag stänger Sverige ute. Det behövs ibland men mer uppdatering kommer det att blir. Speciellt till er trogna som har fortsatt att kolla in för att se om jag skrivit något nytt. Nu blir det en ny början så kolla in här lite då och då! Bildbomb kommer här också nu!
Puss haj

 

Kommentarer
Postat av: Orsolya

Härligt att se dig så glad, Manda! Önskar jag kunde vara en flyga på väggen och vara med dig. Tycker det är sååååå härligt att du gör detta. Glöm inte bort oss bara, please?😘

Vi saknar dig!

Puss

Svar: åhhh, jag lovar att aldrig glömma bort er!!! <3
Amanda Olsson

2012-11-25 @ 07:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0