Tårarna bara rann...

Idag hade vi skolavslutning, gick upp tidigt. Fixade håret, tog på klänningen, skorna och fick springa till bussen med tapo!
Vi fick våra betyg, mina mentorer sa hejdå till mig och vi gick ner till aulan. Känslan av att snart är det sommarlov spred sig i hela kroppen, sån underbar känsla ju!
Vi lyssnade på alla uppträden i aulan, skrattade och applåderade.
Sen var det slut, jag var inte ledsen, tänkte inte så mycket på att det var slut nu. Sen skulle jag börja säga hejdå till alla, när jag kramade Sara brast det. Tårarna rann och det gick inte att hejda, mascaran smetade ut sig och jag såg ut som jag vet inte vad. Jag lämnar min underbara klass, men dem finns där när jag kommer hem <3
Nu fokuserar jag på USA, inte länge kvar.
FYFAN VAD JAG KOMMER SAKNA ER ALLA I NA11D, ni har gjort mitt första på på gymnasiet bättre än vad det någonsin kunde bli!

förevigt, kan ni lova mig det?

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lovar! Skype varje vecka! <3

2012-06-14 @ 21:59:41
Postat av: hetteeeeeee

förevigt och lite till! älskar dig <3

2012-06-15 @ 12:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0