PLACERING!!!!

Nu har det äntligen blivit min tur. Explorius rngde och berättade att jag har fått placering!
Jag kommer att bo i delstaten Mississippi som ligger i södra USA. Stället jag kommer bo på heter Horn Lake och jag kommer att gå på Horn Lake High School. Min värdfamilj besår av pappa John, mamma Nancy, dotter Kayce och bror Nathan. Sen kommer det även att bo en utbytesstudent från Kina där!
Jag kommer att åka den 10/8. Dem vill egentligen ha mig där tidigare men jag ska till ambassaden imorgon och fixa visum. Det gör inte så mycket, har mailat familjen och väntar på svar.
Nu är det snart min tur!!!!!

Kommentarer
Postat av: Vicki

Grattis!:D

Svar: Tack!
Amanda Olsson

2012-07-27 @ 09:32:32
URL: http://vickiso.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0