Familjen!

I måndags när jag fick familjen så mailade jag direkt. Det tog några dagar att få svar men nu har jag och min v-mamma skrivit till varandra någon gång var. Datumet jag fått är 10 augusti, alltså om exakt två veckor. Om två veckor bor jag i ett annat land. Jag bor i en annan familj. Långt ifrån allt jag vet och känner till. Fjärilarna i magen finns men jag är mest exalterad. Jag vill åka nu! Vill lära känna familjen ännu bättre, börja skolan och leva den "amerikanska drömmen".
Om någon undrar något så fråga bara, jag bits inte! :D

Kommentarer
Postat av: julia henriksen

Tjenare! jag ska också åka som utbytis till USA i höst! Ska vi länka varandras bloggar? :)

Svar: Låter bra! :)
Amanda Olsson

2012-07-27 @ 23:41:43
URL: http://livingoutmydream.wordpress.com
Postat av: Sandra - Breakaway

Stort lycka till!

Svar: Tack!
Amanda Olsson

2012-08-07 @ 06:28:00
URL: http://www.breakaway.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0