I have reached my destination!

Nu är jag äntligen framme i Horn Lake!
Efter nästan 24 timmar på resande fot så landade jag i Memphis igår vid 12 på natten lokal tid. Då var klockan ca 7 i Sverige. Efter det körde vi ( jag och hela värdfamiljen) och mötte upp med min kontaktperson. Där fanns det även 2 till utbytesstudenter, en från Brasilien och en från Tyskland. Idag ska jag och Kim den andra utbytesstudenten i min familj troligtvis sticka på ett grillparty.
Just nu saknar jag familjen hemma lite men är otroligt glad över att vara här! Kommer blogga så ofta som jag har tid och när jag skaffat internet. Sitter och skriver på mobilen nu bara för er skull!

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0