Förlåt!!!!

Förlåt för den tröga uppdateringen....
Har haft fullt upp och allt har börjat på allvar nu. Jag började skolan i onsdags, är med och simmar + spelar softball. Kommer skiva om mina lektioner mer här när jag lärt känna alla lärare.
Det jag läser ä oral communication, physics, softball och algebra ll. Allt är väldigt annorlunda. Dem ämnene jag har här kommer jag ha hela terminen sen kommer jag ha andra nästa. Idag har jag varit i kyrkan för första gången. äldigt annorlunda från kyrkan i Sverige. en stor scen, massa sång och annat.
Jag har fått något jag älskar med nu, frozen yogurt. Sååååååå gott!!!!
Det måste komma till Sverige bara. Allting här är halva priset så jag browsar lite innan jag börjar shoppa som en galning. Jag lovar att det kommer komma mer inlägg nu och ska försöka få upp bilder också. jag vill dock ha fler kommentarer, ser bara att folk går in men inga kommentarer...
Allting rullar snabbt och jag börjar komma in i rutiner nu. Tar bussen till skolan varje dag. JA, jag åker i en klassisk amerikansk skolbuss.
Nu ska jag iaf iväg och äta lite mer froyo!
Puss på alla er därhemma och skicka mer pengar om ni vill ;)

Kommentarer
Postat av: Friddelin

Vi saknar dig redan här i Sverige! Kommer kännas jätte konstigt att börja skolan imorgon och att du inte är där :(

Svar: None
Amanda Olsson

2012-08-19 @ 23:23:12
Postat av: Vicki

Häftigt att åka buss! Hoppas jag också får göra det, bara för att dom är så fräcka! Käka lite froyo åt mig också!;) hehe:p

2012-08-19 @ 23:39:20
URL: http://vickiso.com
Postat av: Evelinaaa

Åh, jag är så avis på dig! Speciellt att åka i en sådan buss, ehehhe.. Puss!

2012-08-20 @ 07:09:01
Postat av: Tapo

Åhhh frosen yoghurt! sååå gott :D

Svar: None
Amanda Olsson

2012-08-22 @ 15:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0