Sakta men säkert...

Idag firade vi underbara Ebba som fyllde 17!
Har även börjat inse hur många 18-årskalas jag kommer missa, men det får vi ta igen när jag kommer hem.
Vi gick upp på stan efter skolan och tog en fika. Det börjar sakta sjunka in att jag ska lämna mina underbara vänner för ett år. Dem flesta har jag bara kännt i ett år, det känns mer som en evighet!
Ögonen tåras när jag skriver dessa orden, sakta men säkert sjunker det in.
Jag ska till USA, och jag längtar. Missuppfatta inte, men jag tror att alla som ska åka har likadana känslor. Som 16-åring väljer jag att lämna allt jag vet, jag ska bo på andra sidan jorde hos helt främmande människor. Jag lämnar allt jag vet bakom mig och det är det som gör det så spännande.
Tillbaka till mina underbara tjejer, gud vad jag kommer sakna er!
Jag kommer sakna hur vi håller på i korridorerna ( eller jag och Ebba då).
Jag kommer sakna hur ni alltid får mig att le.
Jag kommer att sakna er, kommer att sakna dem små sakerna som man inte saknar förrän det är borta.
But as you sa it's not a goodbye it's a see you later!
Älskade tjejer, jag skriver direkt till er. Regler som ni ska följa när jag är borta...
Skriv till mig, berätta allt!
Skypa med mig, lev livet, gråt inte, ta bilder, ha roligt, festa, dansa och sjung!
Dessa sista veckorna med er ska vara speciella, jag värdesätter varje ögonblick, varje kram och varje leende får mig att bli trygg. Jag känner hur ni stöttar mig!
Nu njuter vi av den sista tiden tillsammans!

Goodbyes are not forever.
Goodbyea are not the end.
They simply mean I'll miss you
Until we meet again!

Ebba

Blerta, jag, hette och tapo

Ebba, Frida, Emma

Vackra Sandra!

jag och tapo

Jag älskar er alla! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhhhh underbara Amanda, kommer sakna dig så mycket!

2012-04-28 @ 00:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0