Absence makes the heart grow fonder. But it sure makes the rest of you lonely!

Dagarna rullar förbi, simning och softball upptar mycket tid. Läxor och alla nya människor också. Även det som händer i Sverige tar upp lite tid nästa varje dag. De dagar som man inte tänker på hemma kan jag nästan få lite skuldkänslor. Skuldkänslor över hur jag lever livet, typ. Medan saker rullar på som vanligt hemma. Ibland tänker jag på klassen och hur jag aldrig mer kommer ha en lektion med dem. Ledsen ibland men samtidigt inte. Denna veckan är der homecoming. Man klär ut sig till massa galna saker och på fredag har vi en parad på skolan, peprally och sen vår homecoming game. Homecoming King, Queen, Prince and Princess kommer att utses. So excited, high school andan är verkligen något speciellt. Inte för att St Petris i Malmö är dålig. Det börjar kännas mer och mer som hemma här. Ibland får jag dock sjukt konstiga cravings. Idag var det äpplepaj?! Jag som inte ätit äpplepaj på år och dar.
Detta inlägget blev lite depp/info blandat. Snälla kan jag inte få lite kommentarer.
Pratade även med Tapo en av mina bästa vänner hemma, någon hade kommit fram till henne när hon var på stan i Malmö då
och frågat om hon kände mig och om jag var i USA. Hur roligt är inte det? Men vem var det som frågade, om det var du kommentera!
Även om ni undrar något fråga, om några ställer lite frågor här kommer jag sammanställa dem i ett inlägg och svara. Det kan vara allt från hur man går tillväga med att fixa saker under ett utbytesår till hur mycket smink tjejerna i USA använder, haha!
Puss!
(ska försöka leverera nya bilder i kommande inlägg)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är softboll för något? :)

2012-09-06 @ 08:35:05
Postat av: Anonym

Hur ska du göra med skolan sen? Hoppar du över tvåan eller får du gå om?

2012-09-06 @ 19:06:08
Postat av: Amandas "storasyster"😉

Vilket datum kommer du hem? Bara så att jag kan börja räkna dagarna😉 Vi saknar dig sååå! Inte omöjligt att vi kommer till Miami i feb. Milo fyller ju 2, bra present, va?

Massor med kramar😘

2012-09-18 @ 17:46:12
Postat av: Josiiiiieeee

Jag kommenterar!!!! Hej :))

2012-09-23 @ 06:09:44
URL: http://jinthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0