Älskade mamma! <3

Mamma min kom hem från staden som jag längtar till (New York) nu i helgen. Idag åkte vi till henne efter att ha varit hos pappa och presenterna väntade!
Jag fick hela TVÅ par converse. Lite body lotion och tvål från VS samt ett par yoga pants därifrån.
Hur ska jag klara mig tio månader utan mina föräldrar?!
Har redan börjat förbereda mig mentalt...
Men den lycka som uppstod då jag fick hålla den rosa påsen i handen, samtidigt som jag förstod att om ca 100 dagar är det jag som är i det underbara land som väntar på andra sidan atlanten. Då är det jag som kommer handla på VS och i alla andra underbara affärer.
Längtar till USA och fick även idag mitt studieuppehåll beviljat så nu ska visum fixas och jag väntar spänt på placering!
Fick även en termosmugg från Starbuck som jag sitter och dricker te ur just nu.
Här på bilderna nedan ser ni det som jag fick!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0